Tårtor!!!

Hugo har fyllt år som sagt, vilket innebär mycket fikande med bullar, kakor och TÅRTA!!! Eftersom vi har firat honom i tre omgångar har det även blivit tre tårtor att förtära...här nedan kommer bilder på de smarriga godsakerna :o)



Tårtan som åts tillsammans med mormor och morfar.


Banantårtan som farmor hade med sig.


Bamsetårta måste man ju självklart ha när hela födelsedagskalaset har ett Bamsetema!

Idag jobbade jag 1 1/2 timme på förmiddagen och så hade jag ett långt hål runt lunchtid. Då åkte jag, Marcus och barnen till Lek & Buslandet för att leka och äta lunch ihop. Jättemysigt! När vi satt och åt plingade det till i jobbmobilen och jag fick ett inställt uppdrag på eftermiddagen, så vi åkte hem allihopa tillsammans. Marcus hann jobba lite på trappen vilket han tyckte var skönt att göra igen efter en tids uppehåll.

Nu har Marcus och barnen åkt på sångstund och jag ska snart åka iväg på mitt sena eftermiddagsuppdrag. Skönt att få några minuter i lugn och ro här hemma...det händer ju inte allt för ofta :o)

Ha det gott!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Å va mysigt ni har haft det! Var i Kumla i torsdags och blev så sugen att svänga förbi er när jag såg Mosåsskylten, men jag hade bilen full med arbetskamrater som ville hem så det var inte å tänka på. Tur att vi får träffas snart för nu börjar moster längta väldigt efter barnen! Å dig å Marcus förstås ;0)

Kramar

Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback