Blandat...

Nu var det ett tag sedan jag skrev något och egentligen har jag inte så mycket att skriva om nu så därför vräker jag istället på med massa kort från de senaste dagarna så får vi se om jag orkar sätta mig ner någon dag och göra ett längre inlägg.

Alva gillar smakportionerna och väntar glatt på att bli matad...
image408


Skeden är halva nöjet med måltiderna...den är ju så färggrann och rolig.
image409


Storebror hjälper gärna till att mata.
image410


Mat är inte bara nyttigt och bra, det är roligt också!
image412


Vad är fel med den här bilden??
image411


På mitt jobb var vi sex tjejer som blev gravida ungefär samtidigt...och här är fyra stycken resultat =)
Majas lilla Stina till vänster, Alva, Josefines lilla Liv och sedan Thereses lilla Elvira. Malins Ludvig var också med den här dagen men han satt och åt när vi tog fotot.
image413


Hugo sover i bilen efter en busig eftermiddag hemma hos Mackan, Alexandra och Oscar. När han vaknade grät han för att Oscar inte hade följt med oss hem för att leka....sött!
image414

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback