Ett snabbt inlägg...

Vi håller egentligen på att fixa och fejja här hemma idag, jag städar och Marcus fixar i trädgården, så jag har egentligen inte tid att sitta och blogga...men jag blev så sugen att lägga in några goa bilder på barnen.

Jag möblerade om på Hugos rum igår. Han flyttade in i sovalkoven (stavas det så??) igen och då tyckte jag hans väggar såg lite kala ut så vi åkte till Gallerix där han själv fick välja en affisch som han ville ha på väggen ovanför sängen. Det fanns många fina affischer på bamse, Blixten McQueen, Ratatouille mm mm. Men Hugo hade fastnat för en helt annan typ av affisch...


Det är ju supertrucks mamma!!!!

 Som med så mycket annat just nu så ska Hugo göra allt själv. Inget undantag imorse när vi åt frukost...


Det kan lätt bli lite för mycket av det goda.




Det är tydligt att Alva är en riktig tjejtjej =) Hon leker på ett väldigt tjejigt vis =) och hon väljer också ut väldigt tjejiga saker att leka med.



Alva gillar fortfarande att för det mesta sitta på golvet och leka med sina leksaker. Ligga på mage och rygg eller prova att stå är inte speciellt underhållande...


Mamma får vara snabb med kameran för att hinna få med en nöjd Alva på bild...

Åter till städandet...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback