Bröllop

I torsdags åkte vi till Katrineholm för att hälsa på mamma och pappa. Jag gjorde inte om samma misstag som senast när vi åkte till Kisa för att hälsa på farmor och farfar. Då talade jag nämligen om det för Hugo redan kvällen innan när han skulle gå och sova, så från och med att han slog upp sina blå morgonen därefter var det det enda han pratade om. Den här gången talade jag om det ca en timme innan vi skulle åka, så jag hann faktiskt inte få så farligt med skavsår i öronen =)

Hos mormor och morfar i Katrineholm var det VARMT!!!! Vi spenderade hela helgen ute i skuggan under äppelträdet. När man försökte ge sig ut i solen så fick man ganska snabbt kappitulera...man blev alldeles utmattad.

På lördagen var det dags för mig och Marcus att ge oss iväg på bröllop. Min gamla klasskompis och vän Jenny och hennes Lars gifte sig i Söderköping. Det var en helt fantastisk dag. Strålande sol, vackra och trevliga människor och så självklart en massa romantik i luften!

I väntan på brudparet och alla gäster...
Festfina paret Kindevåg


Underbart vackert brudpar!


Riskastning och lyckönskningar


Jenny, min älskade vän!!!

Tack kära mamma och pappa som tog hand om Hugo och Alva hela lördagen och som sedan lät oss sova ut på söndagsmorgonen. 10:30 vaknade jag självmant...en helt underbar känsla!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback