Uppdatering...

Ikväll blir det inte mycket att läsa här på bloggen. Det är 23 grader varmt ute och jag sitter i mysbyxor och fleecejacka. Började känna mig lite mosig i eftermiddags och tidigare ikväll tog jag tempen och jag hade 37,9. Det låter inte så mycket men jag är helt däckad. Marcus sitter bredvid mig i soffan och har även han ont i varje centimeter av kroppen...så vi är lite ämliga båda två. Det blir att krypa i säng efter att jag satt min sista punkt.

Marcus och Hugo målade panel i solskenet idag. Allt som allt är det 250 meter panel som ska få en röd och en vit nyans. Hugo målade knappt 4,8 meter alldeles själv. Efteråt blev inte mamma populär när jag skulle försöka få bort den vita målarfärgen som hamnat på händerna, magen, benen och i ansiktet.



Såhär ser trappen ut efter några timmars jobb ikväll. Marcus ska fortsätta imorgon och hoppas då bli färdig med själva klinkrandet. Sen är det dags för att foga. Det kommer att bli sååååå fint!


My handyman!

Nu ska jag SOVA!!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Va tokigt att ni är hängiga!

Hoppas att ni kryar på er så att ni orkar komma förbi här på lördag. Va kul förresten att han gillade den blå bajken =)

Ps. Kolla in det här, här kan du fixa en räknare så du ser hur många som varit in på din blogg Ds.

http://easy-hit-counters.com/

Kram Linda

2008-08-01 @ 00:02:11
Postat av: Linda

Nu har Kajsa och Roger lämnat stan (skulle visst stanna till på Erikslund en snabbis, det finns ju några affärer å titta på där =) )jag har städat mina kökslådor och plockar lite allmänt. Har nu tagit en paus i städandet för att kolla runt lite på nätet. Hur funkar det här med URL ? Vet du det? Vad står det för? L

2008-08-05 @ 15:13:53
URL: http://vardagensguldkorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback