Smått och gott...

Tog en sväng till lekparken härom dagen när det var så härligt vårväder ute. Alva sov gott i vagnene och Hugo klättrade bland stock och sten...

image394
"Åhhh, vad jag älskar naturen!"

Fick ett recept av mamma på en sallad som står sig i 14 dagar i kylskåpet. Vi är så dåliga på att göra sallad till maten så då tyckte jag det passade bra att göra ett "storkok" på sallad som man bara ställer fram på bordet och som klarar sig några dagar i kylskåpet utan att bli dåligt.

image395
Hugo hjälper till att riva morötter och vitkål.

Har försökt ta lite gulliga kort på Alva som jag ska skicka ut som TACK-kort till alla go´a människor som uppvaktade henne när hon var nyfödd. Problemet är bara att välja ut ett av alla dessa kort, för hon är ju så väldigt söt och gullig på alla korten =)

image396
"Mmm, jag gillar mina små knubbiga händer!"

Kram

Kommentarer
Postat av: Snuffs

Hej hopp
Vilka sötisar!!!
Får man ta med sig Alva hem? =)
Puss och Kram

2008-02-20 @ 10:59:32
Postat av: farmor

Goa barn ni har
och vi barnbarn, som vi är såå glad för.
kramisar

2008-02-21 @ 09:39:54
Postat av: Anonym

Vill ha gärna ha
receptet på salladen ;) //Maria

2008-02-24 @ 17:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback