HJÄÄÄÄLP!!!!

Jag har bestämt mig för att ge upp linserna och istället börja använda glasögon igen. Men usch vad det är svårt att bestämma sig. Det finns så många fina bågar...och jag vet inte vilken av dom jag ska välja.
Jag är redan inne på min tredje "hemlåning". Jag har haft allt som allt 13 par glasögon att välja mellan och det är först nu jag börjar känna att jag närmar mig det slutgiltiga beslutet.

Men innan jag bestämmer mig tänkte jag att jag skulle använda mig av er där ute som smakråd först...

Alternativ 1

image386
Ganska intetsägande...men ändå lite roliga och ganska otippade (enligt mig själv)

Alternativ 2

image383
Lite "vanliga" och ganska "snälla" bågar. (enligt mig själv)

Förutom mitt lilla glasögondilemma så har vi det bra här hemma. Hugo är feberfri men hostar och snorar fortfarande. Alva har blivit smittad av sin käre storebror och har (om möjligt) ännu svårar för att andas numera och hosta även hon ganska så mycket. Hoppas vi känner oss lite kryare innan bröllopet på söndag.

image384
"Suck...vem är det som utsätter mig för sånt här??"

image385
Utmattade superhjälte!!

Nu är det iallafall fredag och det vankas myskväll hemma hos familjen Kindevåg i Mosås. Får se om det blir Let´s Dance eller På spåret...svårt val! Hahaha...

Ha det gott allihopa!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker att nr 2, de mörka ,är mer du, mer dina färger liksom... de första kändes lite bleka. Tråkigt med förkylning, men Alva vet väl inget annat än nästäppa. Tänk den dagen hon kan andas obehindrat....vad förvånad hon kommer att bli! Krya på er så ses vi på bröllopet!
Kram Linda

2008-02-01 @ 22:59:53
Postat av: Anonym

Tjenare bruttan! Båda glasögonen var fina på sitt sätt men jag tycker nog att de mörka passar mer dina färger. Hoppas att ni har det bra, här händer det inte så mycket på födelsefronten. Har ju i och för sig bara gått över 2 dagar så jag ska väl inte klaga. Puss puss/ Linnéa.

2008-02-06 @ 10:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback