Småkryp :o)

Har fått kommentarer om att det har varit lite "dött" på den här sidan senaste tiden. Det är jag ju böjd att hålla med om. Orsaken kan jag tala om stavas...T-R-A-D-E-R-A :o)

Birgit, Mia och Åsa är orsaken till min nya "hobby". Dom hittar ofta fina fynd på Tradera, vilket har gjort mig nyfiken och sugen på att ge mig in i budandet jag med. Redan har jag gjort fin fina fynd så som en röd Pop vinteroveralloverall, en klänning, byxa, tröjor och pyjamas till Alva. Hugo har jag hintentills bara ropat in ett par kamouflagebyxor till som jag tänkte passade bra som dagisbyxor. Toppen!!

Alva har börjat krypa och är redan en hejjare på det. Hon kan komma upp i en ganska hög hastighet så nu gäller det att se upp. Blomjord (från våra stora golvkrukor) och kortet till Boxern är favorit objekten att ge sig på. Sladdar och lådor är också roliga att slita och dra i. Från att ha varit en liten soffpotatis som inte brytt sig om att röra sig alls har hon gått och blivit en riktig atlet. Hon vrider och vänder, drar och sliter och gungar och svänger om vart annat. Helt plötsligt ger hon sig på att lära sig rulla, krypa och stå på en och samma gång...det kan bli lite svettigt för en annan som tvingas hänga med i detta tempo.


Alla tår är på plats...smakar gott gör dom också!


Killekillekill :o)


Hallå där benen...är ni med där bak??


Liten men stark!

På tisdag blir mammas lillkille tre år :o) Läskigt...var har tiden tagit vägen?? Vi kommer att fira honom i omgångar. På tisdag firar jag, Marcus och Alva honom, och även farmor som ringde förrut ikväll och undrade om hon fick komma upp och vara med och fira. Han kommer att bli överlycklig att få ha farmor med på sitt "kalas" :o)

På lördag åker vi till Kisa för att ha ett kompiskalas tillsammans med kusin Albin som fyllde tre år i augusti. I oktober när Alva fyller 1 år, kommer min sida av familjen att slå ihop firandet av dom båda, så det kommer att bli många kalas framöver :o)

Nä, nu väntar sängen. Det är en dag imorgon också!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Å vad stor hon har blivit, tänk att det går så fort. Kul att få se lite bilder igen ! =0)

Pussa på barnen från mig!

Kram Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback