Äntligen helg igen...

Dagarna rusar på och helt plötsligt har ytterligare en vecka gått. Idag är det fredag och det innebär familjemys!!! Det är skönt att vi inte har något jättestort inplanerat...vi tar helgen lite som den kommer.

Idag har det varit full rulle här hemma. Jag och barnen gjorde en liten utflykt till Marieberg. Jag hade ett ärende inne på Lindex och då tyckte jag det passade bra att Hugo fick leka av sig lite i lekparken som finns där. Det kan nog hända att vi lyxade till det och delade på en mjukglass också =)

Hugo hittade en helt okänd kille att leka med. Det började med att dom kastade lite bollar i bollhavet och sedan var dom oskiljaktiga. Dom sprang runt och höll varandra i handen och åkte rutchkana och sprang runt och jagade varandra...urgulligt!

När vi kom hem åt vi lite mellis ute på trappen i solkskenet...så härligt! Sen ville Hugo leka i sandlådan så jag och Alva hakade på.

image438
Alva sitter på första parkett...

image440
...och ser på när storebror gräver.

image441
"Mera!!!!" Tjuter Alva =)

Trevlig helg på er alla!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: farmor

Vilka söta och gulliga barnbarn vi har förmånen att ha. Älskar er, kram farmor o farfar.

2008-04-12 @ 07:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback