Hugo´s 2 årsdag!

   

Igår fyllde "Plutten" 2 år! 
Detta innebär egentligen att han inte längre kan kallas för "Plutten" men det har etsat sig fast och så kommer han nog att bli kallad länge till är jag rädd.

Hugo vaknade halv 6 och kom då traskande in till oss och lade sig mellan mig och Marcus. Otroligt nog somnade han om igen och vi sov alla tre lustigt nog ända fram till....håll i er nu, 06:37! Det var vad min väckarklocka visade när Hugo började skruva på sig bredvid mig i sängen. 06:37 är alltså precis samma tid som han föddes för 2 år sedan...lite lustigt att han vaknade till just då. Passande nog valde vi då att gratulera vår lilla jubilar med sång och presenter. Som man kan se på bilderna här ovan så tittade han storögt på pappa som kom insläntrandes med denna ståtliga traktor med paket i släpet. Självklart kunde han ju inte låta bli att testköra det nya vrålåket och vi hade fullt upp med att försöka få honom att se resten av paketen som låg och väntade på att bli öppnade. 

image246
Hugo öppnar ett mjukt paket som bestod av nya jeans och en tröja med Blixten McQeen på, det var en höjdare!!

image247
Ebba och Noa kom med presenter. Presenterna var näst intill överflödiga, det hade nog bara räckt med deras närvaro för Hugo var som i himmelriket hela dagen när Ebba och Noa lekte med honom.

image248
En något skeptisk Hugo mottager familjens skönsjungande hyllning till honom vid fikabordet.

image249
Men när tårtan väl kom fram blev det en gladare min och Hugo lyckades själv blås ut dom två ljusen.

En mycket lyckad födelsedag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis till 2års-killen!
Kramar från Ebba och Eva.

2007-09-03 @ 12:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback