Utflykt

image34


image35


Imorse tog jag och Hugo lite sovmorgon. Jag börjar sent idag och Hugos avdelning skulle iväg på utflykt vid 9-tiden, så vi tog det lugnt imorse och fikade frukost och tittade på Byggare Bob...mysigt!

Igår köpte jag en liten ryggsäck till Hugo som han skulle få ha sin lilla "massäck" i (stavas det så?). Han var så mallig över att få ha den på sig. Imorse sträckta han ut armarna och tog glatt emot den. Inuti hade jag lagt en banan, en festis och några "Tom & Jerry" kex....mums vilket kalas!

image36


Härom dan tog Marcus och Hugo årets första cykeltur. Hugo stog och stampade på gården av förväntan när han såg att Marcus gick ner mot garaget för att hämta cykeln. Det blev en skön cykelrrunda i vårvädret!

Kram

Kommentarer
Postat av: farmor & snufs

Vilken sötnos ni har, fast det vet ju både ni och vi redan.Man smälter totalt när man ser honom.
Kramisar från oss, farfar hälsar oxå

2007-03-30 @ 20:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback