Snickarglädje...

Förra helgen hade vi trevligt besök från Norrköping. Min fd klasskompis och goda vän Jenny och hennes kille Lars kom och hälsade på mellan lördag och söndag. Vi hade jättetrevligt och Hugo blev riktigt bundis med Lars...=)

Dom hade tagit med sig en stor present till Hugo...en helt egen snickarbänk. Lars som jobbar som snickare satt i stort sett hela helgen med Hugo i knät och lekte med alla verktygen som följde med...det var en härlig syn =)


Hugo med sin alldeles egna snickarbänk...mycket finare än pappas!!

I torsdags var farmor Birgit här och hade en mysig dag tillsammans med Hugo medan mamma och pappa var på jobbet. Jag hade pratat om hur fint jag tycker att det är med tussilago och videkissar nu på våren. Detta snappade farmor upp och gav sig ut på en promenad med Hugo och hittade både tussilago och videkissar som dom plockade med sig hem och satte i vaser. Gissa om jag blev glad över att se dessa vackra vårtecken i mitt eget hem =)


   
Mmm vad det doftar gott...

Igår passade Marcus och Hugo på att tvätta bilen medan det var plusgrader ute. Hugo var dyngsur när han kom in men han hade haft sanslöst skoj med vattnet och skumsvampen... Det är supercoolt att få hjälpa pappa med grabbgöra!

image21
Regnkläderna på såklart...

image22
Maximal koncentration...

image23
Hugo tar en kort paus och tittar på "ba" (=tåget) som passerar...

Kommentarer
Postat av: farmor

Vilken duktig grabb ni har. Hoppas han fortsätter att hjälpa till med biltvätt m.m. Vi ska kalla på honom när det blir dags att tvätta vår bil...
kram farmor och farfar

2007-03-17 @ 21:41:00
Postat av: Alexandra

Vilken härlig syn! Tänk att Oscar snart kan hjälpa pappa sin. Det tror jag att han ser fram emot! Stora kramar till er alla!

2007-03-21 @ 08:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback