Mormor och morfar på besök

Igår kom mormor och morfar på besök. Jag och Marcus skulle iväg på restaurang och bio med ett par kompisar och då kom mina föräldrar hit för att sitta barnvakt! Tusen tack!!!

Vi hade en jättetrevlig kväll i goda vänners lag, med smarrig mat på Lounge och sedan bio "Se upp för dårarna", en helt underbar film!!!

Här hemma var det visst full rulle med lek och bus och lite myskväll med mormor och morfar. Hugo somnade visst runt 19:30 och sov sedan fram till 06:45, då var det dags att busa med mormor och morfar igen...

Vi passade på att gå ut på en skön promenad i det vackra vårvädret...men tyvärr blåste det lite kallt. Hemma på tomten hittade vi ett härligt vårtecken...snödroppar!!! Underbart att se, det betyder att våren är på gång!

Hugo fick ett smått oväntat besök av grannens kattunge som var ute och spanade i området...det var en mycket kärvänlig katt visade det sig till Hugos stora lycka!



                
                

Mamma och pappa åkte hem vid luch och vi har hunnit städa, sova, äta och duscha... Nu väntar vi på att våra nästa gäster ska komma. Jenny och Lars kommer hit från Norrköping och vi ska mysa och titta på melodifestivalen ikväll. Dom kommer att sova över till i morgon...det ska bli mysigt att få rå om dom ett litet tag! 

Kram 

Kommentarer
Postat av: farmor

Visst är det mysigt med alla snödroppar som kommer fram nu.Här är det fullt av snödroppar och krokus nu som blommar vid husväggen.
Har Taggen fått en konkurent? Kissen hos er verkar lite mera sällskaplig eller hur? Men fin är den.
Vi ses snart Kram

2007-03-12 @ 15:08:00
Postat av: Snufs

Hej hej.
Vad mysigt ni har det. Vilka goa kort!
Det är så roligt att gå in på den här sidan och titta om det kommit några nya bilder...
Man blir så glad när man ser Hugo och er!
Massa kramar

2007-03-12 @ 18:40:12
Postat av: Linnéa

Tjenare snyggingar! Överraskad att jag tagit mig hit!? Va kul att få se lite vad ni gör och även se Hugoplutten. Vad stor han blivit! Längtar efter er så jag kan bli tokig, eller tokigare ;).
Ha det så bra, många pussar och kramar från Lyckseleborna!

2007-03-17 @ 15:16:40
Postat av: Linnéa

Tjenare snyggingar! Överraskad att jag tagit mig hit!? Va kul att få se lite vad ni gör och även se Hugoplutten. Vad stor han blivit! Längtar efter er så jag kan bli tokig, eller tokigare ;).
Ha det så bra, många pussar och kramar från Lyckseleborna!

2007-03-17 @ 15:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback