Fullspäckad helg

Det har varit fullt ös den här helgen, mycket har hänt! I frdags åkte jag iväg till STTF:s årsmöte i Uppsala samtidigt som Marcus och Hugo packade in sig i bilen och åkte iväg till Kisa för att fira faster Mia och farmor Birgits födelsedagar. Det kändes oerhört skumt att vara ifrån Hugo en hel helg, jag saknade honom och Marcus enormt mycket...höll nästan på att bli galen =)



    
1.Hugo med sina kusiner Seth och Albin.
 2.Pappa myser med Hugo och lilla kusinen Hanna.
3.Tårtmonstret!
4.Födelsedagsfirande i farmor och farfars säng.


Men vi hade en helt okej helg i Uppsala, det var fullspäckat schema med nästan ingen tid till att ta igen sig (det var liiite min förhoppning med helgen) Men jag sov iallafall två riktigt sköna nätter i en mycket comfortabel hotellsäng!
Det blev ett mycket känslomässigt återseende utanför Mackan och Alexandras lägenhet där Marcus och Hugo stod och väntade på oss. En snabb puss på Marcus och sedan fort ut med Hugo ur bilen och så en låååång kram! Mysigt!!!

När vi kom hem hade jag hur mycket energi som helst, så jag ställde mig och gjorde en play-dohlera som vi sedan bakade roliga figurer med, en mysig familjestund!

När jag skulle baka ut detgen var jag tvungen att använda lite mera mjöl och lyckades självklart spilla lite så att Hugo fick tag på det och började smeta runt i ansiktet. På en gång fick han starkt röda utslag på kinderna och i pannan...en allergisk chock antar jag (syns på bilderna). Det blev som tur var bättre lite senare. Men då vet vi vad vi ska undvika i framtiden.

   
1.Hugo "pricken" Kindevåg leker med play-doh.
2.Koncentrationen är på max!
3.Pappa avundas Hugos skicklighet...
4.Mamma gillar den fina rosa färgen på degen.

Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback