Trevligt besök i värmen...

Nu har vi äntligen fått i ordning vårt datarum/gästrum! Tidigare har det mest fungerat som slit- och slängrum där allt skräp har hamnat som vi inte velat ha framme. Men i söndags åkte vi och hämtade en bäddsoffa som vi köpte via BLOCKET och så passade vi på att möblera om och rensa sånt som vi inte ville ha eller ville flytta till andra delar av huset.

Här har vi slutresultatet...vi blev riktigt nöjda faktiskt!
image152

Igår eftermiddag kom mamma, pappa och Ludwig på besök. Ludwig kom som en bonus...han överraskade mig totalt när han helt plötsligt stog bakom ryggen på mig. Jättekul att han tog sig tid att följa med ;o)



image153

När Marcus kom hem grillade vi och umgicks i den sköna sommarvärmen. Hugo och mormor busade på som galningar som vanligt. Hugo var klippt slut när kvällen kom men vägrade ändå sova...först klockan 21:00 somnade han uppe i sin säng medan vi fortfarande satt nere i vardagsrummet och fortsatte prata och umgås runt en smarrig godisskål.

image154
Mormor och Hugo busar som vanligt!

image155
Herr och fru Kindevåg

image156
Min kära lillebror Ludwig!

Mamma och pappa hade med sig en björnbärsplanta också...förhoppningsvis ska vi hitta en bra plats till den ute i vår stora trädgård. Ska bli mumsigt att kunna gå ut på tomten och plocka en skål full med björnbär i framtiden. Nu saknas bara lite hallon, smultron röda och svarta vinbär och eventuellt en krusbärsbuske också så är jag nöjd sen. Jag vill att barnen ska kunna gå och mumsa i sig bär på sommaren...det är sådana härliga sommarminnen som jag har som jag önskar att även mina barn ska få uppleva.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback