Jobbigt på jobbet

   
 
2005  Månad 5  2007


Kära nån vad tiden springer iväg... Jag har redan gått in i 5.e månaden. Nu mår jag riktigt bra igen. Illamåendet har gått över och jag känner inte av några krämpor än så länge förutom vanligt ryggont, men det hade jag även innan graviditeten så det ska jag nog kunna stå ut med.

Förut ojjade jag mig över att jag inte kände några sparkar...det får jag äta upp, för nu är det liv och rörelse nästan jämt. Bebisen verkar köra ett riktigt aerobicpass därinne =)


image129

Kom på Hugo imorse när han stog inne på toaletten och testade mitt smink =) Han gillar att hålla på med min puderborste och dom små penslarna som jag använder till ögonskuggan. Jag fick även sitta som modell och bli sminkad av honom. Varannan gång skulle han dra penseln över pannan...först på sig själv och sedan på mig. Jag gick till jobbet och kände mig så vacker =)

Idag fick vi tråkiga nyheter på jobbet. Avtalet är äntligen avklarat men det gick tyvärr i första hand till teckenförrådet och vi kommer att fungera som andrahand när det kommer uppdrag som dom inte klarar av att täcka upp själva. Det här var absolut inget positivt besked och nu ser det ännu mörkare ut på joibbfronten än vad det gjorde innan. Gymnasieenheten kommer naturligtvis att överklaga beslutet så det är bara att vänta och se och hoppas på det bästa.

Imorgon kommer Mia, Stefan och Seth på besök...jippie!!!! Dom ska på bröllop på lördag och vi ska sitta barnvakt åt Seth under tiden. Vi har blivit bjudna på 1års kalas till Amanda Löw  så vi tar med oss pojkarna dit och så får vi väl se vad mer för skoj vi hinner med under lördagen. Det ska bli så mysigt att få träffa dom igen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Din vän/kompis

Hej tjejen
Det kommer att bli fint med jobb, även till en tjockis som dig ; )
Hugo håller på med smink, pappa upp i dagen.
Kram Kram

2007-06-15 @ 22:05:22
Postat av: Farmor

" Var det rätt pensel jag tog,
vilken var det som passade bäst, mamma sa det ju nyss."

2007-06-17 @ 20:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback